onze praktijk
is absolutely
no boring

Geen patiënt,
maar gast

Niemand vindt het leuk om naar de tandarts te gaan. Dat begrijpen wij maar al te goed. Jij staat, net als je gebit, centraal. Dat jij je op je gemak voelt en met
een stralend gezonde mond onze praktijk uitstapt;
daar doen wij alles aan.

We behandelen iedereen die onze praktijk bezoekt niet als patiënt, maar als gast.

  • Loes

    Tandarts en
    eigenaar praktijk

  • Chinnie

    Tandarts

  • Khaled

    Tandheelkundig medewerker

  • Dieta

    Tandartsassistente

  • Eva

    Tandartsassistente

  • Gazal

    Tandartsassistente

  • Melanie

    Preventie assistente

  • Kitty

    Receptioniste

  • Jose

    Receptioniste

  • Jetty

    Financiele administratie

  • Joris

    De pratende tandenborstel

  • Zwelgje, Hygiena & Flossie

    Poetshulpjes

S.M.I.L.E. methode

Behandelingen

Wij werken volgens de S.M.I.L.E. methode. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je een:
Stralend gezonde mond krijgt met de juiste Mondmindset, persoonlijke Instructie & coaching,
Levensbestendige zorg en een Effectieve en prettige follow-up.

Intake/screening

De eerste keer dat je bij ons in de praktijk komt, is voor een intake/screening.
Om kennis met je te maken en om jouw persoonlijke einddoel helder te krijgen: die stralend gezonde mond,
waar jij zelfverzekerd van wordt. We kijken welke behandeling nodig is om daar te komen.
Je ontvangt een medische vragenlijst en we controleren je gegevens.

Wat hebben wij van jou Nodig?

  • Je legitimatiebewijs

  • Je zorgverzekeringspas

  • Wanneer er bij de gegevens van de oude tandarts geen recente foto’s zitten
    (korter dan drie jaar geleden genomen), worden er nieuwe foto’s gemaakt.
    Soms wordt er een overzichtsfoto gemaakt, een OPG.

Behandelplan en begroting

Op basis van alle gegevens zal de tandarts, in overleg met jou, een plan opstellen.
Er wordt uitgelegd wanneer je weer voor controle moet komen.
Wij maken direct een begroting voor je van de voorgestelde behandelingen, zodat je weet wat de kosten zijn.
Je kunt bij je zorgverzekering verifiëren of deze kosten vergoed worden.

Bij de balie kun je na afloop je vervolg afspraken inplannen.
Het is daarom verstandig om je agenda mee te nemen tijdens je bezoek aan onze praktijk.

De volgende stap

Aan het einde van de afspraak vertellen wij je waar je staat qua mondgezondheid en wat de volgende stap is.
Er zijn 3 situaties mogelijk:

  1. Je mond is al aardig stralend gezond en heeft hooguit nog een boost nodig.
    We regelen dat voor je en de volgende follow-up.

  2. Je mond dreigt kapot en/of ongezond te worden.
    Gelukkig kunnen we, met eenvoudige behandelingen je mond stralend gezond krijgen.
    We regelen dat je afspraken krijgt voor persoonlijke instructie & coaching en de juiste zorg.
    Denk bijvoorbeeld aan een vulling voor een kapotte tand en/of kies.

  3. Je mond is (door de tijd heen) kapot en/of ongezond geworden. Als er sprake is van pijn zullen we
    ons daar eerst op focussen en tegelijkertijd krijg je een behandelplan op maat zodat we
    overzichtelijk werken naar die gewenste stralend gezonde mond.

Tarieven en betalen

Na je behandeling ontvang je bij de balie gelijk de nota (op papier of per mail), gebaseerd op de landelijke tarievenlijst van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). De nota kun je indienen bij je zorgverzekeraar, waarna je van je zorgverzekeraar het bedrag waar je recht op hebt, teruggestort krijgt.

De link naar de betalingsvoorwaarden opgesteld door de KNMT vindt je onderaan.

ZorgMail

Vanwege de privacy wetgeving worden alle nota’s, maar ook inhoudelijke brieven, verstuurd via ZorgMail. Je krijgt van ZorgMail een mail dat je een beveiligd bericht van ons hebt ontvangen. Wanneer je het bericht wilt lezen, krijg je een code toegestuurd. Deze is 15 minuten geldig. Hiermee kun je inloggen en ons bericht downloaden.

Soms duurt het wat langer voordat je een e-mail hebt met de code. Wij kunnen ervoor zorgen,

dat je een SMS berichtckrijgt met de code. Dit is sneller en veiliger. Hiervoor hebben wij je toestemming nodig en natuurlijk een 06 nummer.

Pinkorting

Betaal je de nota direct met je pinpas? Dan willen we je graag wijzen op onze pinkorting;
je ontvangt maar liefst 3% korting!

Bij je eerst bezoek aan onze praktijk declareren we onderstaande codes:

  • C11 preventieve periodieke controle

  • X10 als er nieuwe foto’s zijn gemaakt, per foto

  • X21 als er een overzichtsfoto gemaakt is.

Heb je vragen over de tarieven en/of de betalingswijze?

Neem dan even contact met ons op.

Bekijk hier de lijst van prestaties, codes en tarieven vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit,
en hier vind je de betalingsvoorwaarden.

Onze werkwijze

Hoe wij in onze praktijk te werk gaan?
Kort samengevat doen we dat absolutely no boring :)

VOORKOMEN

Ofwel VEEL preventie & coaching. En alleen als er geen andere mogelijkheid meer is starten we een behandeling. Niet zo maar een behandeling, maar een doelmatige: we doen dus alleen datgene wat echt nodig is.

PRETTIG

Bijna niemand staat te springen om naar de tandarts te gaan. Dat weten we. Dat begrijpen we. Daarom stellen we je op je gemak en nemen we alle tijd voor je. Met geduld en aandacht zetten we alle zeilen bij om je bezoek aan onze praktijk een zo fijn mogelijke ervaring te laten zijn. Hoe we dit doen? Bijvoorbeeld door elke stap van je behandeling te vertellen wat we doen. En we doen alleen wat we hebben afgesproken.

PERSOONLIJK

Iedereen die onze praktijk bezoekt is anders en daarom kijken we altijd naar jou als persoon. Bij de behandeling van je gebit houden we rekening met jouw gevoelens.

RESULTAAT

We halen alles uit de kast om je de beste kwaliteit te leveren én we gaan altijd voor een duurzaam resultaat. Voor de volle 100% staan we achter ons werk. Elke dag opnieuw

Summary Block
This is example content. Double-click here and select a page to feature its content. Learn more

No boring praktijkmomenten

eEN GaAtjesvrije toekOmsT

We halen alles uit de kast om je de beste kwaliteit te leveren én we gaan altijd voor een duurzaam resultaat.
— Team No Boring Dentist
Ontvang jij de blije mondpraatjes al?

Wil jij ook meer weten hoe jij de mond van jouw kindje zelfs stralend gezond maakt en houdt? Schrijf je dan in voor "Blije Mondpraatjes", DE nieuwsbrief die je elke woensdagochtend in je mailbox kan verwachten.

Ik ga akkoord met de privacy-verklaring
Marketing door

contact

No Boring Dentist
Floresplein 30A
9715 HL  Groningen


Telefoon: 050 549 9459
balie@tandartsloes.nl

algemene nieuwsbrief koppelen

openingstijden

Maandag: 08:00 - 16:30
Dinsdag: 08:00 - 16:30
Woensdag: 08:00 - 20:30
Donderdag: 08:30 - 16:30
Vrijdag: 08:00 - 16:30
Zaterdag: 09:00 - 16:00
(niet elke zaterdag)